من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

بهش گفتم: امام زمان عج رو دوس داری؟؟
گفت: اره.. خیلی دوسش دارم
بهش گفتم: امام زمان حجابو دوس داره یا ن؟
گفت: اره
گفتم: پس چرا کاری که امام زمان دوس اره رو انجام نمیدی؟؟؟
گفت: خب چیزه...ولی دوس داشتن امام زمان به ظاهر نیست به دله
گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست به دله بدم میاد..
گفت: چرا؟؟؟

براش ی مثال زدم:
گفتم فرض کن ی نفر بهت خبر بده که شوهرت با ی دختر خانومی دوست شده و الان تو ی رستوران داره باهاش شام میخوره.
تو ام سراسیمه میری میبینی بله آقا نشسته داره به دختره دل میده و قلوه میگیره.
حتما عصبی میشی و بهش میگی ای نامرد بهم خیانت کردی؟؟؟؟؟
بعد شوهرت بلند میشه و میگه: عزیزم من فقط تورو دوس دارم.
میگی: اگه منو دوس داری این دختره کیه؟؟؟ چرا باهاش دوست شدی؟؟؟ چرا‌ آوردیش رستوران؟؟؟
اونم برمیگرده میگه: عزیزم ظاهرو نبین... دوس داشتن به دله

دیدم حالتش عوض شده
بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی مرده شوره دلتو ببرن؟؟ تو نشستی با ی دختر عشقبازی میکنی بعد میگی من تو دلم تورو دارم؟؟؟
حرف شوهرتو باور میکنی؟؟؟
گفت: معلومه که ن. دارم میبینم داره خیانت میکنه. چطور باور کنم؟معلومه که داره دروغ میگه..

گفتم: پس حجاب...
دیدم اشک تو چشاش جمع شده
روسریشو کشید جلو
با صدای لرزون گفت:
من جونمو فدای امام زمان میکنم... حجاب که قابلشو نداره
از فردا دیدم با چادر اومده بیرون.
بهش گفتم: حجاب فقط چادر نیست... با ی مانتوی مناسبم میشه حجابو رعایت کرد.
خندیدو گفت: میدونم ولی امام زمان چادرو بیشتر دوس داره.
میگفت :احساس میکنم آقا داره بهم لبخند میزنه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : فاطمه
تاریخ : سه شنبه 20 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
aLrEz_A در تاریخ : 1394/8/8/5 - - گفته است :
عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: